Pirkkalaiskirjailijoiden toiminnan tavoitteena on innostaa ihmisiä lukemaan ja tuoda kirjailijoita lähemmäksi lukevaa yleisöä. Tämä blogi on avoin foorumi Pirkkalaiskirjailijat ry:n jäsenille. Sen kautta haluamme antaa lukijoillemme näköalan kirjailijan arkeen ja juhlaan.

sunnuntai 21. kesäkuuta 2009

Jäsenen uudet kotisivut ja blogi

Pirkkalaiskirjailija Juha Siro on äskettäin julkaissut uudet kotisivunsa. Sivut löytyvät osoitteesta: www.juhasiro.fi.

Osana uutta sivustoa löytyy myös hänen ahkerasti päivittämänsä kirjallisuus- ja kulttuuriblogi Mitä tapahtuu todella. Tutustu myös Juhan Facebook-kirjailijasivuun.

1 kommenttia:

Blogger Susienne kirjoitti...

Olipa muuten komeat sivut. Tehkää nyt hyvät ihmiset muutkin sellaiset. :)

Blogista: KYLLÄ - liperit saa pois, mutta Juha sanoo oikein, kirjailijuus jos mikä on kutsumusammatti.

Ihmettelin kun kävin lääkärissä ihan noin vain, perusjuttujen takia, ja lääkäri siihen että "mites tää sun työuupumus". Minä siihen että "ai mikä työuupumus". "No, montako käsistä olet tänä vuonna tehnyt" (Oli toukokuu) "Neljä? Sou, mä olen työtön ja on aikaa, niin työkkärissä lukee eikä ne anna mulle siksi rahaa ees kun ammattinimike on väärä" "Kirjailija ON ammatti, sinulla ON työ"

"Työ, minulla? Minulla, työ?"

Uupua voi muuhunkin kuin palkkatyöhön, sanotaan. Alan ymmärtää jotain kutsumusammatista. Mites muut? Lukekaahan, mitä Juha kirjoittaa asiasta, nimittäin tässä on mies, joka tietää, mitä tarkoittaa kutsumusammatti. Mitä te sillä ymmärrätte? Uuvuttaako se teitä?

Ja vielä offtopic: kohteleeko työkkäri teitäkin noin?

27. heinäkuuta 2009 klo 14.02

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu